Dieta kopenhaska – jak wpłynie na męską potencję?

Dieta Kopenhaska cieszy się coraz większą popularnością ze względu na łatwość jej stosowania i szybkie efekty utraty wagi. Stosunkowo krótki, 13-dniowy czas trwania diety wydaje się gwarantować bezpieczeństwo naszego zdrowia i sił witalnych. Czy możemy być tego pewni?

Co to jest dieta kopenhaska?

Dieta Kopenhaska to jedna z bardziej restrykcyjnych metod odchudzania. Sprowadza się do dostarczania wraz z posiłkami około 500 – 800 kcal dziennie. Duże znaczenie odgrywa liczba posiłków, która zwykle nie przekracza trzech w ciągu dnia. W menu możemy znaleźć m.in.:

  • kawę
  • jajka na twardo
  • befsztyk wołowy
  • szynkę
  • chude ryby
  • szpinak
  • brokuły
  • gotowanego kurczaka
  • jogurt naturalny
  • marchewkę

Dzień zaczynamy od kawy z kostką cukru. Pozostałe posiłki składają się głównie z chudego mięsa, sałaty oraz jaj. Należy także pić co najmniej dwa litry niegazowanej wody dziennie oraz unikać soli.

Czym jest potencja i jej zaburzenia ?

Potencja oznacza zdolność do reakcji seksualnych mierzona częstotliwością reakcji seksualnych  w jednostce czasu. Może być również rozumiana jako zdolność do spełniania określonych funkcji, odczuć i doznań. Zaburzenia potencji to głównie niezdolność do:

  • erekcji lub gotowości seksualnej
  • osiągnięcia orgazmu
  • wystąpienia podniecenia seksualnego

Najczęstszym remedium na męskie zaburzenia potencji jest stosowanie preparatów zawierających sildenafil m.in.:

  • Kamagra
  • Mensil
  • Maxigra Go
  • Viagra

Środki te ułatwiają przepływ krwi do ciał jamistych prącia, co umożliwia wzwód oraz wydłuża czas jego trwania. Dawkowanie zależne jest od ilości sildenafilu w preparacie. Przykładowo kamagra występuje w trzech wariantach:  25, 50 i 100 mg. Zaleca się stosowanie jednej tabletki na 30 – 60 min przed stosunkiem.

Wpływ diety kopenhaskiej na potencję

W pierwszej kolejności spróbujmy znaleźć dodatnie aspekty diety kopenhaskiej. Zawartość drobiowego mięsa zawierającego relatywnie duże ilości selenu wpływa korzystnie na tworzenie płynu nasiennego. Ograniczenie nadmiernych ilości soli pomaga zapobiegać nadmiernemu ciśnieniu tętniczemu. Niestety na tym kończą się efekty pozytywne. Brak dobrego źródła cynku w diecie może znacząco utrudnić produkcję testosteronu, który jest głównym hormonem wpływającym na jakość erekcji. Możemy także cierpieć na niedobór witaminy E, która zwiększa witalność mężczyzny. Znajdziemy ją w tłustych rybach, migdałach, orzechach oraz ziarnach zbóż, których próżno szukać w jadłospisie diety kopenhaskiej.

Co można zrobić?

Jeżeli zdecydowaliśmy się na dietę kopenhaską i odczuwamy dyskomfort w sferze erotycznej mamy do wyboru kilka rozwiązań tego problemu:

  • zwiększenie aktywności fizycznej do przynajmniej 10 000 kroków dziennie. Warto też regularnie odwiedzać siłownię przynajmniej 3 – 4 razy w tygodniu
  • przerwanie diety i powrót do regularnych, pełnowartościowych posiłków
  • używanie dużej ilości pobudzających przypraw: imbiru, kolendry, cynamonu, anyżu, kolendry, bazylii, czarnego pieprzu, kurkumy
  • zastosowanie środków farmakologicznych zawierających sildenafil lub jego pochodne np. viagra, kamarga, mensil

W przypadku zastosowania preparatów z sildenafilem należy zwrócić szczególną uwagę na działania niepożądane: zawroty i bóle głowy i klatki piersiowej, nudności, biegunka, uderzenia gorąca, reakcje alergiczne. W razie jakichkolwiek objawów należy niezwłocznie zasięgnąć opinii lekarskiej.

Źródło informacji – https://www.aptekakamagra.pl/

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *